Allmänna frågor

På denna sida hittar du svar på de vanligaste frågorna från våra kunder. Vi har delat in frågorna i fyra kategorier, så att du snabbt och enkelt kan hitta precis det du letar efter.

Jag har glömt mitt lösenord, hur får jag ett nytt?
Klicka på "Logga in" uppe i högra hörnet av denna sida, och därefter "Har du glömt ditt lösenord?" och följ instruktionerna.
Hur korrekt är lagersaldot som visas online?
Lagersaldot du ser online uppdateras var 30 minut och är därför mycket exakt! Men om många kunder vill köpa samma produkt samtidigt kan lagersaldot online vara felaktigt.
Måste jag betala tull, moms och punktskatter på varorna?
Nej, detta behöver du inte oroa dig för som kund hos snamix.
Har ni en fysisk butik?
Tyvärr inte! snamix.dk är en ren webbshop, utan tillhörande butik. Dock kan du beställa varor för avhämtning på vårt lager i Odense.
Är det säkert att beställa över internet?
Absolut! Vi använder den senaste teknologin och de bästa samarbetspartnerna för att säkerställa att du tryggt kan beställa och betala via snamix.dk.
Jag har inte fått min orderbekräftelse. Vad gör jag?
Omedelbart efter att du har slutfört din beställning skickar vi dig ett e-postmeddelande som bekräftar att din beställning har gått igenom. Har du inte fått ett mejl om att din beställning har gått igenom, börja med att kolla din skräppost eller oönskade mejl för att se om det hamnat där. Om du fortfarande inte hittar mejlet, kan det ha skett ett misstag eller en felstavning i din mejladress. Kontakta gärna vår kundtjänst så undersöker vi saken!
Jag har skrivit in fel adress. Vad gör jag?
Kontakta oss så snart som möjligt på +45 66 15 90 40, så vi kan ändra leveransadressen på din beställning. Det måste gå snabbt, eftersom vi packar din beställning kort efter att vi fått den. 🙂

Beställning

Här hittar du de vanligaste frågorna om beställningar.

Leverans

Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren om frakt och leverans. Vi har samlat den viktigaste informationen, så du enkelt kan få en överblick över leveranstider, fraktpriser och andra relevanta detaljer för din beställning.

Hur lång är er leveranstid?
Dina varor skickas inom 3 arbetsdagar från den dag du lade din beställning. Observera att de flesta fraktföretag tyvärr inte levererar på helger och helgdagar.
Vilka leveransalternativ erbjuder ni?
När du genomför betalningen kan du välja leverans med antingen GLS, PostNord, Bring, DAO, DHL, PostNL eller Instabox.
Hur kan jag följa mitt paket?
Så snart vi har skickat ditt paket får du ett mejl från oss med ett spårningsnummer. Klicka bara på "Spåra din beställning", så kan du följa ditt paket.
Vad kostar frakten?
Priset för leverans till en privatadress eller paketbutik i Danmark varierar mellan 39 och 79 DKK. Vid köp över 499 DKK erbjuder vi gratis leverans till en paketbutik. Frakt till EU-länder börjar från 90 DKK.
Kan jag få fri frakt?
Om du handlar för över 499 DKK (exklusive frakt och eventuella rabattkoder), levererar vi ditt paket gratis till din närmaste paketbutik i Danmark.
Hur kan jag betala för min beställning?
På webbutiken kan du betala med följande betalningsmedel: Dankort / VISA Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Mobilepay och ViaBill.
När dras pengarna för min beställning?
Vi drar pengarna från ditt konto först när din beställning skickas från vårt lager.
Kan jag betala via faktura eller postförskott?
Vi erbjuder inte kredit, köp på faktura eller postförskott. Du kan betala med betalkort eller MobilePay när du lägger din beställning.
Kan jag få kredit?
Du har möjlighet att betala med Viabill, som erbjuder en avbetalningsplan.

Betalning

Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren om betalning. Vi har samlat information om de olika betalningsmetoderna.

Produkt tillagd till önskelista

Vi använder cookies för att anpassa innehåll, för att visa dig funktioner i sociala medier och för att analysera webbplatstrafik.